Zostań Klientem
Biznesowym Kanluxa
Prowadzisz hurtownię, sklep elektrotechniczny lub jesteś architektem?
Jeżeli tak - załóż konto firmowe i zamawiaj nasze produkty poprzez wygodny internetowy portal do zamówień hurtowych dla klientów biznesowych. Zapraszamy do współpracy!
Oferujemy
- Blisko 3500 tysiąca produktów oświetleniowych w stałej ofercie
- Atrakcyjne ceny i specjalne rabaty
- Indywidualną obsługę dedykowanego Opiekuna Kanluxa
- Zamów do 13:00 i ciesz się dostawą 24h na terenie kraju
Zalety konta biznesowego Kanlux
Intuicyjna wyszukiwarka
Wyszukuj produkty po kodzie, nazwie, całej rodzinie -inteligentne podpowiedzi Ci w tym pomogą.
Błyskawiczne zamawianie w kilka sekund
Dodawanie produktów do koszyka jest dla Ciebie zbyt czasochłonne? W naszym portalu możesz również załączyć swój plik z zamówieniem lub wkleić jego zawartość.
Rozbudowany panel klienta
Masz zawsze aktualny podgląd statusu swoich zamówień, faktur do pobrania oraz podsumowania swoich obrotów w formie statystyk i wykresów.
Realizacja cyklicznych zamówień
Zdarzają Ci się powtarzające się, cykliczne zamówienia tych samych produktów? Skorzystaj z funkcji powielania zrealizowanych już zamówień.
Zapamiętywanie wielu adresów dostaw
Wysyłka do Twojej firmy lub we wskazane miejsce, np. bezpośrednio do Twojego klienta, na budowę, itp. Zarządzaj, ustawiaj jako domyślne i dodawaj kolejne.
Dodatkowe korzyści
Nie przegapisz już żadnej nowości. Panel klienta to także wyjątkowe oferty, niesamowite wyprzedaże i indywidualne rabaty.
produktów, które trafiają do Twoich rąk jest przebadanych w naszym Laboratorium Kanlux
naszych produktów cieszy się bezawaryjnością
przesyłek na terenie kraju trafia do celu w 24h
hurtowni i sklepów elektrotechnicznych podjęło już z nami współpracę
Jak założyć konto firmowe
Jeśli prowadzisz hurtownię, sklep elektrotechniczny lub jesteś elektroinstalatorem - napisz do nas lub zadzwoń. Po pozytywnej weryfikacji i podpisaniu umowy z Regionalnym Menadżerem Sprzedaży, możesz od razu zalogować się do portalu i zamawiać nasze produkty po przypisanych w umowie cenach.
Uzupełnij formularz na stronie.
Zależy Ci na czasie?
Zadzwoń +48 32 388 74 10
Nasz Regionalny Manager Sprzedaży (RMS) skontaktuje się z Tobą i zweryfikuje.
Po pozytywnej weryfikacji przez RMSa podpisz umowę, w której otrzymasz dane do logowania oraz kontakt do swojego opiekuna.
Zaloguj się i od razu zamawiaj nasze produkty po specjalnych cenach i rabatach
Zainteresowany? Napisz do nas
Nasz Regionalny Manager Sprzedaży zazwyczaj odpowiada w ciągu 48h
Administratorem danych osobowych klientów oraz ich personelu jest Kanlux S.A. z siedzibą w Radzionkowie (41-922) przy ul. Objazdowej 1-3. Więcej informacji o sposobie i celach przetwarzania danych oraz przysługujących prawach znajdziesz poniżej.
- Administratorem danych osobowych klientów oraz ich personelu jest Kanlux S.A. z siedzibą w Radzionkowie (41-922) przy ul. Objazdowej 1-3 („Administrator”).
- Z Administratorem można się kontaktować pod adresem siedziby lub e-mail: ado@kanlux.pl.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- zawarcia realizacji umowy, w tym utworzenia i prowadzenia konta klienta w sklepie B2B (na podstawie art. 6 ust. 1 b RODO),
- prowadzenia rachunkowości Administratora w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- organizacji pracy, kontaktów służbowych, obiegu dokumentów, prowadzenia ewidencji korespondencji oraz rejestru umów, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO (na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO),
- dochodzenia i obrony przed roszczeniami oraz w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO (na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO),
- prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO (na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO), w szczególności w przypadku zgody na komunikację marketingową lub przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
- Podanie danych związanych z realizacją umowy jest dobrowolne lecz niezbędne w celu jej realizacji. Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne.
- Dane personelu klientów (imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu) zostają udostępnione przez pracodawcę w celu założenia realizacji zawartych umów z Administratorem, w szczególności w celu założenia konta dla pracownika, służącego do obsługi konta klienta.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jej rozwiązaniu – przez okres wymagany dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych (przez czas ich trwania) oraz okres przedawnienia wszelkich roszczeń wynikających z umowy, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych – do czasu realizacji tego celu lub wycofania zgody.
- Dane osobowe będą przechowywane w środowisku informatycznym co sprawia, że dla zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych dane mogą być również tymczasowo przechowywane i przetwarzane np. w kopiach bezpieczeństwa, w ramach testów systemów informatycznych czy procedur zmierzających do wykrywania nieprawidłowości lub ochrony przed nadużyciami lub atakami.
- Odbiorcą danych mogą być:
- personel Administratora,
- spółki zależne i powiązane z Kanlux S.A. i jego stali przedstawiciele handlowi posiadający siedziby na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej,
- podmioty wspierające Administratora na podstawie jego polecenia w zakresie usług IT i wsparcia technicznego, usług przewozowych, usług drukarskich, usług archiwizacji i niszczenia dokumentów, usług pocztowych, usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych, usług doradczych, prawnych i windykacyjnych,
- inni administratorzy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
- W oparciu o Pani/Pana dane osobowe nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w tym poprzez profilowanie.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do danych;
- sprostowania swoich danych;
- żądania usunięcia danych;
- ograniczenia przetwarzania danych;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
- przenoszenia danych;
- w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza prawo.
Zależy Ci na czasie?
A może potrzebujesz więcej informacji?
We wszystkich sprawach jesteśmy do dyspozycji:
+48 32 388 74 10
kanlux@kanlux.pl