Zostań Klientem
Biznesowym Kanluxa

Prowadzisz hurtownię, sklep elektrotechniczny lub jesteś architektem?
Jeżeli tak - załóż konto firmowe i zamawiaj nasze produkty poprzez wygodny internetowy portal do zamówień hurtowych dla klientów biznesowych. Zapraszamy do współpracy!

Oferujemy

  • Blisko 3500 tysiąca produktów oświetleniowych w stałej ofercie
  • Atrakcyjne ceny i specjalne rabaty
  • Indywidualną obsługę dedykowanego Opiekuna Kanluxa
  • Zamów do 13:00 i ciesz się dostawą 24h na terenie kraju

Zalety konta biznesowego Kanlux

Intuicyjna wyszukiwarka

Wyszukuj produkty po kodzie, nazwie, całej rodzinie -inteligentne podpowiedzi Ci w tym pomogą.

Błyskawiczne zamawianie w kilka sekund

Dodawanie produktów do koszyka jest dla Ciebie zbyt czasochłonne? W naszym portalu możesz również załączyć swój plik z zamówieniem lub wkleić jego zawartość.

Rozbudowany panel klienta

Masz zawsze aktualny podgląd statusu swoich zamówień, faktur do pobrania oraz podsumowania swoich obrotów w formie statystyk i wykresów.

Realizacja cyklicznych zamówień

Zdarzają Ci się powtarzające się, cykliczne zamówienia tych samych produktów? Skorzystaj z funkcji powielania zrealizowanych już zamówień.

Zapamiętywanie wielu adresów dostaw

Wysyłka do Twojej firmy lub we wskazane miejsce, np. bezpośrednio do Twojego klienta, na budowę, itp. Zarządzaj, ustawiaj jako domyślne i dodawaj kolejne.

Dodatkowe korzyści

Nie przegapisz już żadnej nowości. Panel klienta to także wyjątkowe oferty, niesamowite wyprzedaże i indywidualne rabaty.

100%

produktów, które trafiają do Twoich rąk jest przebadanych w naszym Laboratorium Kanlux

99%

naszych produktów cieszy się bezawaryjnością

98%

przesyłek na terenie kraju trafia do celu w 24h

1000

hurtowni i sklepów elektrotechnicznych podjęło już z nami współpracę

Jak założyć konto firmowe

Jeśli prowadzisz hurtownię, sklep elektrotechniczny lub jesteś elektroinstalatorem - napisz do nas lub zadzwoń. Po pozytywnej weryfikacji i podpisaniu umowy z Regionalnym Menadżerem Sprzedaży, możesz od razu zalogować się do portalu i zamawiać nasze produkty po przypisanych w umowie cenach.

Krok 1

Uzupełnij formularz na stronie.
Zależy Ci na czasie?
Zadzwoń +48 32 388 74 10

Krok 2

Nasz Regionalny Manager Sprzedaży (RMS) skontaktuje się z Tobą i zweryfikuje.

Krok 3

Po pozytywnej weryfikacji przez RMSa podpisz umowę, w której otrzymasz dane do logowania oraz kontakt do swojego opiekuna.

Gotowe

Zaloguj się i od razu zamawiaj nasze produkty po specjalnych cenach i rabatach

Zainteresowany? Napisz do nas

Nasz Regionalny Manager Sprzedaży zazwyczaj odpowiada w ciągu 48h

*- pola wymagane
Zlokalizuj mnie

Na podstawie lokalizacji skontaktuje się z Tobą Regionalny Manager sprzedaży z odpowiedniego okręgu.

Informacje o przetwarzaniu (RODO)

Administratorem danych osobowych klientów oraz ich personelu jest Kanlux S.A. z siedzibą w Radzionkowie (41-922) przy ul. Objazdowej 1-3. Więcej informacji o sposobie i celach przetwarzania danych oraz przysługujących prawach znajdziesz poniżej.

Realizując obowiązek informacyjny zawarty w art. 13 i 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (tzw. RODO), informujemy, iż:
  1. Administratorem danych osobowych klientów oraz ich personelu jest Kanlux S.A. z siedzibą w Radzionkowie (41-922) przy ul. Objazdowej 1-3 („Administrator”).
  2. Z Administratorem można się kontaktować pod adresem siedziby lub e-mail: ado@kanlux.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane są w celu:
    • zawarcia realizacji umowy, w tym utworzenia i prowadzenia konta klienta w sklepie B2B (na podstawie art. 6 ust. 1 b RODO),
    • prowadzenia rachunkowości Administratora w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    • organizacji pracy, kontaktów służbowych, obiegu dokumentów, prowadzenia ewidencji korespondencji oraz rejestru umów, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO (na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO),
    • dochodzenia i obrony przed roszczeniami oraz w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO (na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO),
    • prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, co stanowi prawnie uzasadniony interes przetwarzania danych przez ADO (na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO), w szczególności w przypadku zgody na komunikację marketingową lub przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
  4. Podanie danych związanych z realizacją umowy jest dobrowolne lecz niezbędne w celu jej realizacji. Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne.
  5. Dane personelu klientów (imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu) zostają udostępnione przez pracodawcę w celu założenia realizacji zawartych umów z Administratorem, w szczególności w celu założenia konta dla pracownika, służącego do obsługi konta klienta.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jej rozwiązaniu – przez okres wymagany dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych (przez czas ich trwania) oraz okres przedawnienia wszelkich roszczeń wynikających z umowy, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych – do czasu realizacji tego celu lub wycofania zgody.
  7. Dane osobowe będą przechowywane w środowisku informatycznym co sprawia, że dla zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych dane mogą być również tymczasowo przechowywane i przetwarzane np. w kopiach bezpieczeństwa, w ramach testów systemów informatycznych czy procedur zmierzających do wykrywania nieprawidłowości lub ochrony przed nadużyciami lub atakami.
  8. Odbiorcą danych mogą być:
    • personel Administratora,
    • spółki zależne i powiązane z Kanlux S.A. i jego stali przedstawiciele handlowi posiadający siedziby na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej,
    • podmioty wspierające Administratora na podstawie jego polecenia w zakresie usług IT i wsparcia technicznego, usług przewozowych, usług drukarskich, usług archiwizacji i niszczenia dokumentów, usług pocztowych, usług bankowych, finansowych i ubezpieczeniowych, usług doradczych, prawnych i windykacyjnych,
    • inni administratorzy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.
  9. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w tym poprzez profilowanie.
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
    • dostępu do danych;
    • sprostowania swoich danych;
    • żądania usunięcia danych;
    • ograniczenia przetwarzania danych;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
    • przenoszenia danych;
    • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza prawo.
Rozwiń ▾

Zależy Ci na czasie?

A może potrzebujesz więcej informacji?
We wszystkich sprawach jesteśmy do dyspozycji:

+48 32 388 74 10

kanlux@kanlux.pl